Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kontorsadministratör /Projektassistent
Skicka ansökan 4 dagar kvar
Assistent Projektassistent Kontorsadministratör
4 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Kontorsadministratör / Projektassistent (50%) Nu söker vi en assistent till en av våra kunder i Västerås. Trivs du i en stödjande men drivande roll med många kontaktytor – och söker en flexibel deltidsroll? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om rollen Vi söker en strukturerad och lösningsorienterad Kontorsadministratör / Projektassistent på 50?% som vill vara med och stötta projektteamet i både administrativa och operativa delar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter : • Stöd till projektledare vid projektgenomförande • Hantering av kundkontrakt samt upprättande av projekt- och försäljningsorder • Underhåll av kundregister och försäljningsstöd • Fakturahantering (projekt och backoffice) • Administration av ändringsorder • Rapportering av projektekonomi • Upphandling av interna och externa leverantörer (PR/PO-hantering) • Logistik och godsmottagning • Regionsupport till andra kontor inom PT CNE-Nordics subregion • Försäljning av reservdelar samt stöd vid projektgenomförande • Kontorsadministration och inköp av förnödenheter Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Erfarenhet av projektverksamhet • God erfarenhet av leverantörskommunikation, inköp, fakturahantering och logistik • Starkt administrativt sinne och vana att hantera många parallella processer • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift • God datorvana och erfarenhet av affärssystem – SAP är meriterande Om dig • Självgående och initiativtagande • Serviceminded och samarbetsorienterad • Strukturerad med sinne för detaljer • Flexibel och van att arbeta i ett högt tempo • Tjänsten som Kontorsadministratör/Projektassistent är ett konsultuppdrag med tillträde så snart som möjligt. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund. Anställningsformen är heltid. Uppdraget har start så snart som möjligt och löper ca 6 månader framöver . Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Furusjö via Adeccos växel 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport: [email protected] alt via telefon: 08-598 980 10 Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-30
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Assistent Kalkylator HVAC-ingenjör Projektassistent VA-projektledare Logistikassistent Ventilationsingenjör Ventilationstekniker Teknisk administratör Installationssamordnare Projektledare koordinator Assisterande projektledare Administrativ projektledare Drift- och underhållstekniker
16 juni
Skötare Vårdare Hemhjälp Sköterska Hemvårdare Vårdbiträde Sjukvårdare Äldrepedagog Undersköterska Hemtjänstkonsult Hemtjänstpersonal Äldresjuksköterska
12 juni
Uppsala
Deltid
Assistent Sales Assistant
Idag