Är du snabb och noggrann? Tycker du även om att ge god service och har alltid patienten i fokus? Då är detta tjänsten för dig!
Om oss
TINA-mottagningen erbjuder specialistpsykiatrisk vård och har avtal med Region Halland. Våra lokaler ligger i Billdal strax söder om Göteborg, med buss tar det 15–20 minuter från centrala Göteborg. Vi är en liten organisation vilket innebär att det är korta beslutsvägar och som medarbetare har man stor möjlighet att påverka både det egna arbetet och verksamheten. Vi arbetar i team med sjuksköterskor, läkare, kurator, psykoterapeuter och psykologer. Vi har en positiv och öppen atmosfär och det finns alltid kollegor att rådfråga.
Vi har patienten i fokus och tar helhetsgrepp om patienten från remiss och utredning till behandling och uppföljning. Det är många som vill komma till vår mottagning och vi får goda omdömen vilket bland annat visar sig i patientenkäter där vi får högt betyg av våra patienter.
Om arbetet
Vi söker dig som är intresserad av ett omväxlande arbete som undersköterska kombinerat med receptionsarbete. Du är serviceinriktad och positiv med ett intresse och vilja att vara en del i verksamhetens vårdadministrativa stöd. Du kommer att dela tjänsten i receptionen med en annan undersköterska/receptionist och arbeta halvtid kliniskt och halvtid administrativt.
Som undersköterska och receptionist hos oss kommer du bland annat att arbeta med
• undersköterskearbete såsom övervakad drogscreening, blodtryckstagning och delta i teambesök med ansvarig läkare
• medicinsk dokumentation av bland annat journalanteckningar, post, provsvar, remisser och intyg
• övriga administrativa arbetsuppgifter på mottagningen såsom beställningar av förbrukningsmaterial
• receptionsarbete, tidböcker, upplägg och hjälpa övrig personal med tidsbokning
• sköta kommunikationen via telefon, e-post och 1177
• sist men absolut viktigast; vara med och skapa en välkomnande atmosfär gentemot patienter och medarbetare
Hos oss får du
• en dynamisk arbetsplats med varierande arbetsuppgifter
• arbeta tillsammans med erfarna kollegor
• möjlighet att utveckla både dig själv och verksamheten
Om dig
För att trivas i rollen är du en person som tycker om att ge god service, är stresstålig samt van vid självständigt arbete. I ditt arbete är du flexibel och har lätt att samarbeta med andra yrkeskategorier och andra externa instanser. Vi ser vidare att du är snabb, noggrann och tycker det är roligt att ställa om efter nya förutsättningar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
I rollen som receptionist/undersköterska ska du
• vara utbildad undersköterska och därtill ha erfarenhet av administrativt arbete
• ha god datorvana
• ha goda kunskaper i det svenska språket.
För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av journalsystemet Cosmic, 1177 och Office-paketet.
Övrigt
Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Vi har kollektivavtal.
Vi kommer att genomföra intervjuer löpande.
Vi begär i rekryteringsprocessen utdrag från brotts- och belastningsregistret.
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och kallar på intervju under annonseringstiden. Varmt välkommen med din ansökan!