Vill du vara med och utveckla en levande reception och mötesplats i en ikonisk byggnad mitt på Södermalm? Har du ett brinnande engagemang för service, ett skarpt öga för detaljer och samtidigt ett sinne för försäljning och helhetsansvar? Då kan detta vara nästa steg i din karriär.
Vi söker nu en Service Manager till ett spännande uppdrag i entrén till en större fastighet med flera olika hyresgäster. Här blir du inte bara ansiktet utåt, utan även den som leder arbetet framåt – med ansvar för helhetsupplevelsen, försäljning i caféet, utveckling av serviceerbjudandet och det dagliga drivet i teamet.
Om rollenSom Service Manager är du den naturliga ledaren i en dynamisk reception där människor möts varje dag. Du ansvarar för att skapa en välkomnande, proffsig och inspirerande atmosfär – både för besökare och för dem som arbetar i fastigheten.
Tillsammans med en kollega ansvarar du för receptionen och det tillhörande caféet som en sammansvetsad enhet. Du ansvarar för den dagliga driften, bemötandet, den kommersiella utvecklingen och ser till att allt från logistik till känsla sitter i varje detalj. Du identifierar möjligheter till merförsäljning, optimerar utbud och flöden samt säkerställer att teamet levererar service i världsklass – varje dag.
Det är en roll för dig som både vill stå mitt i verksamheten och samtidigt tänka ett steg längre – på hur upplevelsen, erbjudandet och miljön kan utvecklas över tid.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:Vi söker dig som är både varm och affärsmässig – du älskar att ge service men ser också till att arbetet flyter och lönsamhet skapas. Du är självgående, lösningsorienterad och gillar att ta ansvar. Du har ett öga för både människor och miljö, trivs i en händelserik vardag och har ett starkt driv att skapa trivsel, struktur och kvalitet i allt du gör.
Vi tror att du har:Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Felicia Berthner, [email protected]