Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionist till finansbolag i Stockholm!
Skicka ansökan 66 dagar kvar
Receptionist Servitör/servitris
66 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Är du en professionell glädjespridare som brinner för service och gillar nya utmaningar?

Vi söker nu en riktig servicestjärna till receptionen hos vår kund i centrala Stockholm! Vår kund är verksam inom bland annat rådgivning och kapitalförvaltning och ställer precis som vi, höga krav på service på enastående och professionell nivå.

I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer och representerar företaget i det dagliga mötet – alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! I ditt team om fyra personer har ni gemensamt ansvar över kontoret som helhet och att lägga grunden för ett positivt och minnesvärt intryck. 

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

  • Välkomna, guida och skriva in besökare
  • Bokningar och beställningar
  • Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd
  • Telefon och mailhantering
  • Catering och servering av luncher
  • Post och bud
  • Visst administrativt arbete
  • Varierande servicerelaterade uppgifter

Vem är du? Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Du gillar att arbeta i högt tempo och har god prioriteringsförmåga.

Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer.

Självklart ska du också ha roligt på jobbet – arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!

Vi ser att du har

  • Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö
  • Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana
  • Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Om anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september med eventuell möjlighet att börja tidigare  Arbetstider: Ca 08:00-17:00 Sysselsättningsgrad: 100% heltid

Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning.

Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk