Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Vi en söker administratör till myndighet i Stockholm
Skicka ansökan 20 dagar kvar
Administratör
20 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Start: Tidigast 2025-08-15 Varaktighet: 1 år, med möjlighet till förlängning Resor: Kan förekomma Tjänsten är säkerhetsklassad, vilket innebär att en säkerhetsprövning genomförs i slutskedet av rekryteringsprocessen. Denna prövning innefattar bland annat bakgrundskontroller, kreditupplysning, folkbokföringskontroll samt granskning av sociala medier och öppna källor. Dessutom genomförs CV-verifiering, referenstagning och rättsliga kontroller. En säkerhetsprövningsintervju hålls där faktorer som familjesituation och medborgarskap beaktas. Om tjänsten Vill du vara en nyckelperson i att ge service, utveckla arbetssätt och förbättra systemstödet på en myndighet? Vi söker nu en Administratör till avdelningen LogV – Logistik och förvaltningsledning på myndigheten. Uppdraget erbjuder ett varierande arbete i en stödjande och utvecklande roll med stort eget ansvar. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som administratör kommer du att arbeta på myndighetens kundtjänst för verksamhetsstöd och vara en central del i den dagliga hanteringen av ärenden. Du kommer också att bidra till förbättringsarbete inom kundtjänstens system och processer, samt samordna och leda utbildningar och interna aktiviteter. Vidare innebär tjänsten: - Bevaka och hantera inkommande e-post till myndighetens funktionsbrevlådor - Registrera och fördela ärenden till rätt funktion eller specialist - Säkerställa att ärenden uppdateras och hanteras inom rimlig tid - Stötta framtagning och uppdatering av instruktioner, hjälptexter och dokumentation - Utveckla och förbättra FAQ samt bidra till användarvänligheten i ärendehanteringsverktyget - Planera och hålla i utbildningar, samt samordna interna informationsaktiviteter (t.ex. Öppet hus) - Samla in återkoppling från användare för att förbättra kundtjänstens tjänster och processer Vem är du? Vi söker dig med minst gymnasium eller likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i MS Office, Du har minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete inom kundtjänst eller liknande. Du är van att arbeta strukturerat och självständigt med god förmåga att prioritera samt att du trivs i en roll där du både ger service och driver förbättringsarbete, Du har en god kommunikativ förmåga och gillar att samarbeta med olika funktioner• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Du hat mycket goda kunskaper i ärendehanteringssystem såsom Zendesk, ServiceNow eller likvärdigt. I denna roll så kan du komma att hålla i interna utbildningar och informationsinsatser, det är därför viktigt att du känner dig bekväm med att prata inför en grupp. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk