Din Personalavdelning i Väst erbjuder företag tjänster inom HR.
Vi söker för kunds räkning en.
Butiksansvarig.
Kunden är ett detaljhandelsföretag som är inriktat på att erbjuda kvalitetsprodukter för matlagning, bakning, det dukade bordet och heminredning. Verksamheten är baserad på fysiska butiker och vi strävar efter att skapa en unik shoppingsupplevelse för våra kunder. Målet är att bygga starka relationer med våra kunder genom att erbjuda produkter av hög kvalitet till överkomliga priser. Kunden kommer öppna en butik i Asecs shopplingscenter 2025-08-23
Du älskar att driva butik och tycker om att ständigt utvecklas. Du arbetar operativt tillsammans med medarbetarna i butiken och trivs med att leda i en vardag med varierande arbetsuppgifter. Du är en lagspelare och tar alltid emot kunder och medarbetare med ett leende.
Känner du igen dig i beskrivningen? Då är du välkommen att söka!
Arbetsuppgifter
Som butiksansvarig har du totalansvar för butikens drift, personal, kunder samt budget- och resultatuppfyllelse. Du har en operativ roll och du drivs av att få vara ansvarig för sälj - och kundbemötandet.
Som butikansvarig kommer du att få leda butikens medarbetare samt delta i den dagliga driften Med glädje och inspiration bjuder du på dig själv och skapar en butiksupplevelse utöver det vanliga. Du ger tips och inspirerar våra besökare samt hjälper och stöttar ditt team i det dagliga arbetet
Vidare arbetar du för att butiken når sina mål genom att ha en god och effektiv drift. Du erbjuds en varierad roll med högt tempo där en av din viktigaste uppgift är att ge kunderna det allra bästa intrycket och upplevelsen.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som butiksansvarig tror vi att du har:
- Tidigare erfarenhet av effektiv och optimerad butiksdrift.
- Du har förståelse för, samt förmågan att se och skruva på de små detaljerna som gör den stora skillnaden.
- Du har dokumenterad tidigare erfarenhet av att leda andra mot framgång, gärna inom detaljhandeln.
- Du har en relevant utbildning, exempelvis inom sälj, ledarskap, logistik alternativt förskaffad relevant arbetslivserfarenhet.
- God ekonomisk förståelse samt goda datakunskaper.
- Flytande svenska och engelska i tal ock skrift.
Din ansökan skickar du så snart som möjligt dock senast 8 juli. I denna rekrytering jobbar vi med löpande urval.
Anställningsform: Provanställning på 75–100 %
Antalet tjänster: 1
Vill du veta mera om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-konsult Johan Norrbin på telefon 0510-722 44