Karved Sweden AB är ett moderbolag med paraplyorganisation. Vi har flera dotterföretag med olika verksamheter. Vårt motto är långsiktighet, service och ansvarstagande.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu efter en ekonomiassistent till vår enhet i Skåne.
Din främsta uppgift är att arbeta med den dagliga bokföringen, administration, kund- och leverantörs reskontra. Men även ta hand om kunder i butiken och hjälpa till med annan administration.
Vi ser gärna att du har datorvana och du kan grunderna i de vanligaste Windows-programmen, gärna från e-handel, nyhets mail och marknadsföring på sociala medier.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är självgående, noggrann, stresstålig, att du tycker om att ha ordning och reda. Har stor serviceanda och som är tillmötesgående, flexibel, samt har ansvarskänsla för verksamheten. Ett brinnande intresse för ekonomi och administration.
Du gillar att möta människor, att ha ordning och koll, samtidigt som du arbetar under högt tempo.
Du kommer ibland behöva tala engelska med kunder och leverantörer, vi ser därför gärna att du är bekväm med det.