På Bellman & Symfon brinner vi för att förbättra livskvaliteten för hörselskadade och döva.
Till vårt Supply Chain-team söker vi nu en engagerad och tysktalande Supply Chain Assistant som vill vara med på vår fortsatta resa och göra skillnad för människor världen över!
Hos oss får du chansen att arbeta med spännande och utmanande projekt i en internationell miljö.
Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Vi står inför en spännande tillväxtresa och har skapat en ny roll med ansvar för att stötta vår försäljning på den tyska marknaden. Som Supply Chain Assistant hos oss kommer du att arbeta nära dina kollegor i Sverige men också våra kollegor och kunder i Tyskland.
I rollen ansvarar du för att:
Du kommer även att samarbeta med övriga funktioner inom bolaget som försäljning, produktägare, ekonomi och kvalitetsteam för att nå företagets mål.
OM DIG
Vi söker efter en lösningsinriktad person som vill arbeta på ett företag som gör skillnad för människor i vardagen.
För att lyckas i rollen har du erfarenhet av lagerarbete och kundtjänst. Du är van vid datorarbete och administration. Du kommunicerar obehindrat på svenska, engelska och tyska.
På Bellman & Symfon arbetar vi nära våra kunder och samarbetspartners för att hitta optimala lösningar för slutanvändaren. Utöver ett starkt personligt engagemang och ansvarskänsla tror vi att du är en problemlösare som tar initiativ och hittar konstruktiva lösningar. Vår kultur är starkt samarbetsinriktad och vi tror att du delar våra värderingar som innebär att vi har en öppen och respektfull attityd där alla bidrar med nya idéer och vi uppmuntrar varandra att hitta nya infallsvinklar.
KONTAKT
Låter det här som en spännande möjlighet? Välkommen med din ansökan till [email protected]. För frågor om tjänsten, välkommen att kontakta Markus Orre, regional försäljningschef på [email protected] Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emots att höra från dig!