Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal.
Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 200 anställda i 3 länder, 3 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter.
Ta chansen att vara en del av oss och vår resa!
Om rollen
I rollen tillhör du Northmills Flo som erbjuder olika typer av kassalösningar. Du rapporterar till Head of Operations och det är ditt ansvar att vi har rätt utrustning tillgänglig för våra kunder. Detta inkluderar att hantera lager, förbereda och skicka utrustning till kunder. Innan nya enheter skickas ut, ser du till att de är konfigurerade enligt våra riktlinjer och packade på ett korrekt sätt för att skapa en upplevelse som möter och överträffar deras förväntningar. När utrustningen har skickats kontaktar du kunden för att boka in en uppstartsgenomgång, där du tillsammans med kund går igenom funktionaliteten och säkerställer att de är redo att ta betalt i sin verksamhet.
Din bakgrund
Vi erbjuder
Fun Facts
Ansök idag och bli en del av Northmill!