Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Good Morning Hotels Jönköping söker en Supervisor med receptionsansvar 1 st
Skicka ansökan 29 dagar kvar
Supervisor
29 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Ett personligt hotell med 67 rum. Hotellet erbjuder gratis parkering. Trevliga yt-effektiva rum, restaurang med en mysig atmosfär där det finns möjlighet att beställa en bit man dygnet runt. Good Morning Jönköping ingår i Ligula Hospitality Group AB. Beskrivning Vi söker en Supervisor med receptionsansvar till vårt hotell. Tjänsten är schemalagd med tjänstgöring dagar, kvällar och varannan helg. Som Supervisor på Good Morning Hotels Jönköping är du ansvarig för receptionen, bemanning, rutiner, uppföljning, fakturahantering och inköp inom ditt ansvarsområde. Du ansvarar för den dagliga driften och säkerställer att vi alltid levererar bästa servicen till våra gäster samtidigt som du säkerställer att medarbetarna trivs och utvecklas. Vi ser att du som söker tjänsten har mycket hög serviceanda, en utpräglad samarbetsförmåga och har förmåga att leda personal. Du har god administrativ förmåga, erfarenhet av ekonomisk planering och uppföljning samt god vana att arbeta i olika systemstöd. Du behöver dessutom ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Din främsta uppgift kommer att vara att coacha, leda och kvalitetssäkra receptionsteamet. Du ansvarar med tillsammans med ditt team för att vi tar hand om våra gäster och håller våra uppsatta kvalitetskrav. Vi jobbar i ett högt tempo så du behöver kunna prioritera och samtidigt vara noggrann. Du är flexibel i dit sätt att arbeta och trivs med att snabbt anpassa dig till nya situationer och utmaningar för att på bästa sätt utveckla verksamheten. Vi tror att du har intresse och goda kunskaper om branschen, dessutom har du tidigare erfarenhet av liknande arbete. Kunskap i bokningssystemet MEWS är meriterande.     Arbetsuppgifter/Kvalifikationer Tillsammans med General Manager ansvarig för hotellets ekonomiska rapportering i samband med månadsbokslut. Kvalitetsuppföljning och hantering av gästfeedback.  Kontering av hotellets fakturor. Ansvarig för kundreskontra. Upprätta en hög servicenivå en introduktionsplan som följer företagets policy. Schemaläggning och personalansvar för receptionen. Hantera grupp bokningar. Länk mellan hotellets avdelningar. Ställföreträdare för GM när detta behövs. Genom engagemang och helhetsperspektiv driva teamet framåt mot uppsatta mål. Bokning av logi samt incheck/ utcheck Frukost och enklare kvällsrätter samt Barförsäljning Dagliga driften på hotellet.   Vi erbjuder dig: En spännande roll i ett hotell under utveckling, där du får vara med och påverka. En arbetsmiljö präglad av engagemang, samarbete och utveckling. Möjlighet att växa inom en växande hotellkoncern. Personalrabatter, friskvårdsbidrag och goda anställningsvillkor.  Vilkor, Tjänsten är på 100%     Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid samt varannan helg Vi tillämpar sex månaders provanställning Lön enligt kollektivavtal. Ta chansen och skicka din ansökan idag! Vi intervjuar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.   Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 47 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-25
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare