Brinner du för att kommunicera med människor? Vill du arbeta utomlands för en etablerad klient, samtidigt som du utvecklas professionellt och får erfarenheter och minnen för livet? Är du en serviceinriktad person med god problemlösningsförmåga? Då är det dig vi söker till vårt multikulturella kontor: Foundever Cypern!
Startdatum: 21/7
Plats: Larnaca, Cypern
Anställning: Heltid 40 h/vecka, provanställning 6 månader och därefter tillsvidareanställning
Arbetstider: Måndag-Fredag, 09: 00-17:45. Inga helger!
Om tjänsten: Vår klient är ett snabbväxande internationellt företag inom e-finans. I denna roll kommer du att arbeta som svensktalande kundtjänstmedarbetare på klientens avdelning för klagomålshantering. Ditt arbete kommer att bestå av att hjälpa kunder främst via e-post med klagomålsärenden gällande fakturor, betalningsförfrågningar, återbetalningar samt allmän support. Telefonsamtal kan även förekomma. Den viktigaste uppgiften är att säkerställa en exceptionell kundupplevelse och lämna kunden med ett positivt intryck. Ingen försäljning förekommer i denna roll.
För att ge dig de bästa förutsättningarna att trivas och lyckas hos oss på Foundever erbjuder vi även:
För att lyckas i den här rollen ser vi att du:
Tidigare erfarenhet av kundsupport eller service är meriterande, men inget krav för att kunna ansöka. För att trivas i denna roll och arbetsmiljö bör du ha goda kommunikativa färdigheter, kunna hantera flera uppgifter samtidigt, vara ansvarstagande och se dig själv som en lagspelare.
Gemenskap, trivsel, syfte och utveckling är våra ledord. Vi hoppas vi att du vill bli en del av vårt team!
Vi ser fram emot din ansökan!
Foundever® är en global ledare inom customer experience (CX). Med 150 000 medarbetare världen över står vi bakom de bästa upplevelserna för över 800 av världens ledande och digitalt drivna varumärken. Vår expertis och våra innovativa lösningar inom CX och teknologi är utformade för att möta våra kunders operativa behov och leverera en förstklassig kundupplevelse i de ögonblick som verkligen räknas.