Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Treasury-specialist till internationell koncern i Stockholm
Skicka ansökan 155 dagar kvar
Backoffice medarbetare
155 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Erfaren Treasury-specialist sökes till internationell koncern – konsultuppdrag i centrala Stockholm

Har du erfarenhet från Treasury och söker en spännande möjlighet att arbeta med Cash Management hos en global aktör? Just nu söker vi en engagerad konsult till ett långt uppdrag i hjärtat av Stockholm – med start efter sommaren.

Uppdraget erbjuder en stimulerande roll i en dynamisk och komplex verksamhet, ledande inom sin bransch. Företaget är en global koncern med starkt fokus på hållbarhet, innovation och långsiktiga värden – verksam i över 150 länder.

Om rollen Vi söker dig med erfarenhet från Treasury, gärna inom Cash Management – men även du med bakgrund inom Back Office eller annan relevant Treasury-funktion är intressant. I den här rollen kommer du att få arbeta nära ett erfaret och kunnigt team och bidra i det dagliga arbetet inom Treasury, i en verksamhet där flödena är stora och internationella.

Exempel på arbetsuppgifter:

Hantering av dagliga cash management-processer

Betalningsflöden, likviditetsprognoser och interna bankstrukturer

Kontakt med interna och externa motparter

Deltagande i förbättringsarbete och systemrelaterade projekt

Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från Treasury, gärna med fokus på Cash Management. Erfarenhet från andra delar av Treasuryfunktionen är också meriterande. Du är prestigelös, nyfiken och har ett genuint intresse för system och processer. Du trivs i en internationell miljö där det ställs höga krav och där du ges stort ansvar.

För att lyckas i rollen ser vi att du har god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska, samt en stark vilja att samarbeta och bidra till ett gott teamklimat.

Konsultuppdragets omfattning:

Start: Efter sommaren, enligt överenskommelse

Omfattning: Konsultuppdrag på minst 12 månader, med möjlighet till förlängning (upp till 18 månader)

Plats: Centrala Stockholm

Intresserad? Vill du veta mer om tjänsten eller anmäla ditt intresse? Tveka inte att registrera din ansökan hos oss. Eventuella frågor om konsultuppdraget besvaras av Åsa Ollert på Capega, [email protected] alt på 070-752 48 16.

Varmt välkommen med din Ansökan!

Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt.

Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.

För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-11
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Innesäljare Kundrådgivare Supporttekniker Teknisk support Telefonförsäljare Supportmedarbetare Kundtjänstmedarbetare 1st line supporttekniker
17 juni