Vill du bli en del av ett team där kundfokus, struktur och samarbete står i centrum? Nu söker vi dig som har erfarenhet av administrativt arbete med inslag av ekonomi och som trivs i rollen som spindeln i nätet. Vi ser med fördel på att du tidigare arbetat i en affärssupporterande roll. Tjänsten startar i augusti/september och sträcker sig till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning.
Om rollenSom Business Support med fokus på ekonomi hos vår partner blir du en nyckelperson i att upprätthålla optimal servicenivå korrekta ekonomiska flöden. Du kommer att arbeta nära bolagets största kunder och Key Account Managers internt, samt agera länk mellan säljare, kund och filial. Rollen är bred och variationsrik, med tyngdpunkt på fakturarelaterade frågor, administrativ support och kvalitetssäkring. Även om tyngdpunkten i rollen inte ligger vid komplexa ekonomiska flöden, bedöms det viktigt att du har grundläggande förståelse för ekonomi och är van vid att arbeta i nära samarbete med ekonomifunktionen. Du kommer att arbeta tillsammans med en kollega i samma roll, där ni delar upp arbetet och stöttar varandra, särskilt vid månadsskiften och perioder med högt tempo.
Sammanfattningsvis innebär ditt arbete att
Vi tror att du är en person som beskriver dig som strukturerad och självgående. Eftersom rollen är bred krävs det att du kan hantera många arbetsuppgifter och kontaktpunkter parallellt. Du är proaktiv, kreativ och lösningsorienterad, med ett starkt intresse för utveckling och förbättring. Vi tror också att du har lätt för att skapa goda relationer med såväl interna som externa aktörer, och sätter högt pris på god service.
Meriterande är om du arbetat i en liknande roll inom å