Arbetsbeskrivning
Är du bra på att hålla ordning, gillar att ha kontakt med människor – och vill vara en viktig länk i ett företag som levererar produkter över hela världen?
Då kan rollen som koordinator på Revent vara en riktigt bra match för dig.
Kort om ossRevent International AB är ett internationellt teknikföretag – men med en familjär stämning, korta beslutsvägar och mycket eget ansvar.
Vi utvecklar, tillverkar och säljer bageriutrustning till kunder i över 50 länder.
Vi är mest kända för att ha uppfunnit stickugnen 1958 – en uppfinning som förändrade hela bageribranschen.
Idag har vi:
- Huvudkontor i Upplands Väsby (ca 100 anställda)
- Dotterbolag i USA, Mexiko och Tjeckien
- Ett globalt återförsäljarnätverk
Om rollen Som koordinator blir du en del av vårt team för Operativt Säljstöd.
Det är en bred roll där du får lära dig mycket – både om internationell försäljning, logistik och affärsflöden.
Rollen passar dig som är noggrann, gillar struktur – och tycker om att ha kontakt med både kollegor och kunder.
I detalj kommer du att: - Ha daglig kontakt med våra återförsäljare och fraktbolag
- Hantera offerter, order, leveranser och fakturor
- Koordinera transporter och skapa enklare exportdokumentation
- Göra priskalkyler för kundanpassade produkter
- Följa upp kundärenden och betalningar
- Stötta våra säljare vid mässor och kundbesök (t.ex. boka hotell, ordna transport eller förbereda material)
Vi söker dig somGärna bidrar till en positiv stämning, tar eget ansvar samtidigt som du trivs med att jobba med andra människor.
Struktur och noggrannhet är dina styrkor, men du är även flexibel och kan anpassa dig efter situation.
Vi tror även att du:
- Har gått ut gymnasiet och har jobbat något år – gärna med administration, kundkontakt eller logistik
- Pratar och skriver flytande svenska och engelska
- Känner dig trygg i Microsoft 365, särskilt Excel
Vad vi erbjuder dig- Ett internationellt och stabilt företag med korta beslutsvägar
- Ett prestigelöst team som har kul ihop på jobbet
- En roll med eget ansvar, utvecklingsmöjligheter och bra stöd från erfarna kollegor
- Gym på kontoret och gemensamma promenader två gånger i veckan på betald arbetstid
- Väldigt förmånliga priser för både frukost och lunch på vår egen restaurang
- Gratis parkering och även möjlighet att ladda elbil under arbetsdagen
Praktisk information om tjänsten-
Stad:
Stockholm, Upplands Väsby
-
Omfattning:
Heltid
-
Tillträde:
Omgående
- Tjänsten är på plats från kontoret i Upplands Väsby.
För rätt person kan begränsat hybridarbete bli aktuellt längre fram
- I dina 12 första månader i tjänsten blir du anställd som konsult via Simplified, med allas målbild att du sedan blir överrekryterad direkt till Revent.
Obs!
Vi rekryterar löpande i denna process.
Har du frågor?Hör av dig, vi berättar gärna mer om tjänsten och om Revent som arbetsgivare.
Kontaktperson för rekryteringen:
Josefine Nelander,
[email protected]