Om din roll
Åhléns genomgår en omfattande digital och affärsmässig transformation med målet att bli ett mer insiktsdrivet och kundcentrerat företag. CRM är ett centralt område i detta arbete, och vi söker nu en vikarierande produktägare för att driva och vidareutveckla våra lojalitets- och kundinsiktsinitiativ.
Rollen syftar till att säkerställa framdrift i utvecklingen och förvaltningen av CRM-produkter och - funktionalitet. Du kommer att ha en nyckelroll i att driva utveckling inom Åhléns lojalitetsplattformar och kunddataflöden, i nära samarbete med interna team och externa partners.
Exempel på dina arbetsuppgifter:
Vi erbjuder dig:
Åhléns har funnits i många svenska hjärtan i över 120 år. Med en lång historia inom detaljhandeln fortsätter vi drivas av ständig utveckling. Hos oss får du vara med på en spännande resa där vi kombinerar vår historia med innovation och nya arbetssätt för att skapa en lönsam och hållbar framtid.
Till oss tar du med dig:
För att lyckas i rollen som Produktägare hos oss krävs en god förmåga att samarbeta och knyta kontakter internt och externt. Du är kommunikativ, strukturerad och handlingskraftig. Vidare ser vi att du är initiativrik och har mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete.
Om rekryteringen
Tjänsten är ett vikariat på heltid under 1 år med start september 2025.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Som Produktägare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns!