Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Anbudsadministratör till företag i centrala Stockholm
Skicka ansökan 29 dagar kvar
Administrativ assistent
29 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Är du en noggrann person som vill arbeta med administration, och kundservice? Trivs du i ett arbete där du får ta ansvar och skapa struktur? KFX HR-partner söker för kunds räkning en anbudsadministratör som under sommaren vill stötta deras team. Känner du igen dig i denna beskrivning? Skicka då in din ansökan till oss redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter • Ge fullt administrativt stöd till Anbuds-/Säljteamet • Skapa och hantera offerter och order • Förbereda offerter i SAP för reservdelar och/eller förbrukningsmaterial • Hantera anbudsprocessen för en specifik region – övervaka anbudssajter, informera säljteamet • Säkerställa att anbud skickas in i tid samt hålla dokumentationen uppdaterad • Vara backup för kollegor inom kundservice under utbildning inom IES-organisationen Kvalifikationer Vi söker dig som är noggrann, pålitlig och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är flexibel, har lätt för att lära dig nya system och är van att hantera flera uppgifter samtidigt – alltid med kunden i fokus. För att lyckas i rollen ser vi att du har: • Minst 3 års erfarenhet i en kommersiell supportroll • God datorvana, särskilt i Word, Excel och gärna Salesforce • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Erfarenhet av orderhantering och offertarbete i ERP-system (SAP SD är ett plus) • Förmåga att hantera offertförfrågningar och uppföljningar, hålla kunder uppdaterade och säkerställa korrekt dokumentation • Tidigare erfarenhet av CRM-system (Salesforce är starkt meriterande) • Hög grad av eget driv, ansvarstagande och servicekänsla Övrigt Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX HR-partner men arbetar som uthyrd konsult till vår kund. Uppdraget är med start omgående fram till och med sista augusti. Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Samtliga frågor kring tjänsten och processen hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på KFX HR-partner, mailadress [email protected]. Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag! Välkommen in med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-05
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Innesäljare Säljassistent Säljkoordinator Orderadministratör Projektkoordinator Kundtjänstmedarbetare Säljsupportmedarbetare Administrativ assistent Försäljningsadministratör
Igår