Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Erfaren vårdadministratör till Assistans 24/7
Administratör Vårdadministratör Personlig assistent
Utgått

Arbetsbeskrivning

Assistans 24/7 är ett assistansbolag med stort engagemang för de personer som får personlig assistans genom oss. Vi utgår alltid från att den enskilde individen ska ha så stort inflytande över sin assistans som möjligt. För att möjliggöra detta satsar mycket på vår personal, vi ser till att utbilda och utveckla personalen för att kunna nå våra brukares behov. Som stöd till de assistenter & brukare som har vi en administrativ funktion, som säkerhetsställer arbetet och rutinerna fungerar som det ska.

Just nu söker vi en Administratör som kommer arbeta i tätt samarbete med VD för att alla stödfunktioner till resterande personal fungerar smidigt.

Hos oss får du en möjlighet att arbeta med någonting viktigt, vi arbetar för att skapa de bästa förutsättningarna för alla människor vi arbetar med, oavsett livssituation. Vår personal omfattas självklart av kollektivavtal, är försäkrade och har tillgång till friskvårdsbidrag. Läs mer om oss på vår hemsida: http://assistans247.se/

Som Administratör kommer du bland annat:

  • Ta fram arbetsbeskrivningar, schemaläggning & rutinbeskrivningar
  • Stötta i att ta fram underlag för tidsrapportering, löner & annan personaladministration
  • Göra kundbesök & ta fram social dokumentation
  • Extern kommunikation genom att ansvara för att uppdatera hemsidan & ta farm innehåll till sociala medier
  • Visst ansvar för kontoret

Som administratör hos oss kommer du ha en nyckelroll i företaget och ansvara för att delar av den dagliga verksamheten flyter på som det ska, men också vara med för att utveckla och modernisera företaget.

Krav:

  • Minst 3 års arbetslivserfarenhet i en liknande roll
  • Relevant akademisk utbildning
  • B - Körkort
  • Kompetens och vana att arbeta med digitala system
  • Svenska språket i tal & skrift på professionell nivå

Vi söker dig som är:

Engagerad & driven; eftersom du kommer få möjligheten att driva det administrativa arbetet framåt letar vi efter dig som motiveras av den här typen av uppgift.

Strukturerad & ansvarstagande; eftersom det administrativa arbetet på företaget är otroligt viktigt, både för att skapa tydlighet för våra brukare och från ett juridiskt perspektiv.

Meriterande om du har:

  • Arbetat som personlig assistent tidigare
  • Arbetat med kommunikation

Övrigt: Start: Efter överenskommelse  Arbetstider: Mån- Fre: 8 - 17 Placering: På kontoret i Slagsta Anställningsform: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning. För dig som är intresserad av en deltidstjänst kan det vara ett alternativ. 

Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-02
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Bovärd Husvärd Förvaltare Koordinator Hantverkare Värd/Värdinna Administratör Fastighetsvärd Bostadsförvaltare Bostadskoordinator Fastighetsassistent
30 maj