Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad och positiv administratör för att stötta avdelningen för bränsleteknik samt andra produktområden där behov av assistans finns.
Om rollen
Som administratör på avdelningen för bränsleteknik får du en nyckelroll i det dagliga arbetet och fungerar som ett viktigt stöd för verksamheten. Du kommer att arbeta med olika typer av administrativa uppgifter som bidrar till att avdelningen fungerar smidigt och effektivt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Utföra löpande administrativa sysslor inom avdelningen
• Hantera och samordna dokumentation och intern kommunikation
• Stötta kollegor med övriga administrativa behov i det dagliga arbetet
Vem vi söker
Vi söker dig som är strukturerad, stresstålig och har en positiv inställning. Du trivs i en administrativ roll och gillar att arbeta i en serviceinriktad miljö.
Kvalifikationer
• Erfarenhet av administration inom industriellt företag är meriterande
• Goda kunskaper i Ms Office
• SAP-kunskaper är ett plus men inget krav
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi erbjuder
• En varierad roll i en dynamisk arbetsmiljö
• Möjlighet att utvecklas och växa i din roll
• En arbetsplats där service och samarbete står i fokus
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund. Anställningsformen är heltid. Uppdraget har start så snart som möjligt och löper ca 6 månader framöver med goda möjligheter till förlängning.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Fredriksson via Adeccos växel 010-173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport:
[email protected] alt via telefon: 08-598 980 10
Välkommen med din ansökan!