Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Nu söker vi en e-handelsadministratör till kund i Stockholm!
Skicka ansökan 10 dagar kvar
E-handelsadministratör
10 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Vi söker nu en e-handelsadministratör till ett uppdrag hos en av våra kunder med placering i Järfälla. Har du ett öga för detaljer, erfarenhet av e-handelssystem och trivs i en roll med mycket kontakt med både leverantörer och interna användare? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig! Omfattningen är på 100% och arbetet sker huvudsakligen på plats i kundens lokaler i Jakobsberg med viss möjlighet till distansarbete efter överenskommelse Dina arbetsuppgifter I den här rollen blir du en viktig del i arbetet med att säkerställa att e-handelssystemet fungerar smidigt och att informationen i systemet är korrekt. Du hanterar allt från leverantörsanslutningar till att ge support till användare och följa upp inköpsflöden. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära: - Ansluta nya leverantörer till e-handelssystemet och säkerställa korrekt information - Läsa in avtal och prislistor - Ge support till användare och svara på frågor - Övervaka inköpsflödet och hantera avvikelser - Arbeta med e-fakturering och leverantörsreskontra Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, inköp eller logistik, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har goda IT-kunskaper och erfarenhet av att arbeta med e-handelssystem och e-fakturering. Du är van att arbeta administrativt och är noggrann med detaljer. Vidare trivs du med att arbeta självständigt, tar egna initiativ och har en god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i e-handelssystemet Raindance samt om du tidigare har gett support till användare inom liknande system. Ansökan Är du den vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, vilket innebär att vi kallar in kandidater till intervju under hela ansökningsperioden. Så vänta inte, ansök via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt. För frågor, kontakta ansvarig Konsultchef. Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-30
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk