Gomero är på en spännande tillväxtresa och vi söker nu en engagerad Customer Success Manager som vill vara med och forma framtidens kundupplevelse. Gomero har byggt en smart plattform för prediktivt underhåll som hjälper några av Sveriges mest intressanta bolag inom energi, industri- och tekniksektorn fatta bättre beslut genom datadrivna insikter. Om du tycker om att arbeta nära kunder och söker rollen där du har fokus på att arbeta affärsstrategiskt för att skapa mervärde och utveckla kundbasen är detta tjänsten för dig!
Om tjänsten:Som Customer Success Manager hos Gomero kommer du att inta en nyckelroll som länken mellan kunder och kollegorna på produkt, marknad, operations och sälj. Denna roll handlar om att proaktivt arbeta för att nå kundframgång. Du identifierar risker och utvecklingsmöjligheter och agerar på data som visar på potential. Du kommer att vara involverad i hela kundresan, från implementation till underhåll, där målet blir att skapa nöjda kunder och bygga långsiktiga relationer. Din arbetsdag kommer att vara varierad och fylld av kreativa utmaningar, där du bland annat kommer att:
Gomero är ett svenskt teknikbolag som digitaliserar kritisk infrastruktur inom energi och industri. Genom en egen IoT- och SaaS-plattform hjälper man kunder att möta både dagens och framtidens krav på säkerhet och effektivitet. Tekniken levererar datadrivna insikter som bidrar till att optimera underhållsprocesser, öka resurseffektiviteten och minska kostnaderna. Resultatet är hållbara lösningar som stärker energisektorn och stödjer en framgångsrik energiomställning. Läs mer om bolaget och deras produkter här: https://gomero.com/sv/
Bolaget har en verksamhetsnära kultur som präglas av samarbete, innovation och ett starkt fokus på förändringsledning. Man tror på frihet under ansvar, och du kommer få möjlighet att forma både din roll och arbetssätt framåt.
Du blir en del av ett team med djup teknisk kompetens inom IoT och digitalisering – men där just du bidrar med det affärsmässiga SaaS-perspektivet som hjälper Gomero att växa vidare.
Vi söker dig som:Har förmågan att se helheten, agera snabbt och navigera mellan strategiska samtal och praktiska lösningar. Du trivs i en vardag där ingen dag är den andra lik, och där din insats faktiskt gör skillnad.
Vi tror att du har:
Som person ser vi att du är initiativrik och självgående med förmågan att inte bara se vad som behöver göras utan också agerar därefter. Du är nyfiken och förändringsbenägen och är inte rädd för att testa nya tillvägagångssätt. Du har starka kommunikationsfärdigheter och känner dig trygg i dialoger med både tekniska roller och affärsansvariga kontakter. Dessutom har du tålamod och förmåga att tänka i flera steg, där du förstår hur dagens åtgärder påverkar morgondagens resultat.
Om anställningenDetta är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 12 månader. Tanken är att uppdraget övergår till en anställnings hos kundbolaget förutsatt att båda parter är nöjda med samarbetet.
Övrig information:Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.