Plats: Gävle Omfattning: Heltid Lön: Fast lön + bonus Anställning: Tillsvidare (6 mån provanställning)
Är du en strukturerad person med ett hjärta för service och ett öga för försäljning? Vill du vara med och göra verklig skillnad – för både kunder, klimatet och vår tillväxtresa? Då kan det här vara din nästa roll!
OM ROLLEN Som kundtjänstmedarbetare hos Nya Energihem är du en nyckelperson i kundupplevelsen. Du är både den trygga rösten som möter inkommande samtal – och den som proaktivt ringer ut för att boka in uppföljningar, kontroller och säljmöjligheter. Du har också ett visst administrativt ansvar kopplat till orderflöde och kunddialoger.
Det här är en kombinerad roll för dig som trivs med varierande arbetsuppgifter, gillar tempo och ser varje samtal som en chans att göra skillnad.
DINA HUVUDUPPGIFTERTa emot inkommande samtal och ge professionell rådgivning och service
Ring ut till kunder för att följa upp, boka möten eller erbjuda tilläggstjänster
Vara länken mellan sälj, montage och kund – en trygg punkt i kundresan
Hantera viss administration kring ordrar, dokument och kundinformation
Bidra till att höja kundnöjdheten och stärka vårt varumärke
Har erfarenhet av kundtjänst, administration eller försäljning
Är en god kommunikatör som trivs med att prata i telefon
Har en naturlig servicekänsla och gillar att ge det lilla extra
Har grundläggande datavana och gillar struktur och ordning
Är en lagspelare som också kan ta ansvar självständigt
Erfarenhet från energibranschen, fastighetsbranschen eller liknande är meriterande – men inte ett krav.
VI ERBJUDER:Trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter
En varierad roll i ett bolag med stark framtidstro
Möjlighet att växa inom både service och försäljning
Ett energifyllt team och ett familjärt klimat
Tydliga mål – och verktygen för att nå dem
Vill du vara med och hjälpa människor att spara energi, pengar och klimatpåverkan? Då är du varmt välkommen till Nya Energihem!
Ansök idag – vi håller intervjuer löpande.