Tycker du om att hålla ordning och att arbeta självständigt? Då kanske du är vår nya kollega på Operational Purchasing & Inbound Delivery.
engcon är ett globalt tillväxtföretag som är marknadsledande inom utveckling, produktion och försäljning av grävmaskinstillbehör. 2024 omsatte vi ca 1,6 miljarder, och vi fortsätter att växa. Idag är vi ca 400 medarbetare, varav drygt 200 i Sverige. Vi har hjärtat i Jämtland och Strömsund men finns i 16 olika länder.
Om tjänsten
Du kommer att ansvara för att ta emot och hantera inkommande leveranser, samt säkerställa att materialet är korrekt mottaget och lagrat på rätt plats. Samarbete med andra avdelningar är en naturlig och viktig del i arbetet och rollen innebär att effektivt organisera inkommande gods. Du bör vara öppen för förändringar och vara flexibel att anpassa dig till nya förutsättningar.
Om dig
För att lyckas i rollen är du ansvarsfull och noggrann, har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra samt ser lösningar på problem som uppstår. Vi tror att du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att du har datorvana. Du kommer att samarbeta med personer både internt och externt och behöver därför kunna kommunicera väl på svenska och engelska i både tal och skrift.
Tidigare erfarenhet av arbete inom lager eller distribution är meriterande men inte ett krav. Vi ser det som meriterande om du har truckkort.
Våra värdeord är professionalitet, initiativ, engagemang och flexibilitet. Du är självklart med och bidrar till en kultur som präglas av dessa värderingar.
Welcome to the engcon family – We Change the World of Digging
Tjänsten är visstidsanställning på (heltid) med goda möjligheter till tillsvidareanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan!