Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Back Office-medarbetare till bolag i finansbranschen!
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Backoffice medarbetare
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du ta nästa steg i din karriär inom administration och backoffice? Då kan det vara dig vi söker - vi rekryterar nu en Back Office-medarbetare till en av våra kunder inom finansbranschen!

Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Rekrytering till vår kund

Om tjänsten

Som backoffice-medarbetare har du en nyckelroll i att hålla den interna verksamheten effektiv och strukturerad. I den här rollen får du användning för din administrativa skicklighet och din förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och rutiner. Du är mångsidig, noggrann och gillar att ha flera bollar i luften – alltid med fokus på att bidra till ett effektivt och välfungerande flöde.

Du blir en del av ett mindre, sammansvetsat team där samarbete är lika viktigt som självständigt ansvar. Tillsammans arbetar ni mot gemensamma mål, samtidigt som du har tydliga individuella mål och ansvarsområden. Arbetsuppgifter:

  • Hantera avtal och andra administrativa processer
  • Dra avgifter och hantera data kopplat till verksamheten
  • Bidra till att effektivisera och utveckla rutiner

Tjänsten är en heltidsroll (100%) med kontorstider 8-17 och du utgår från deras kontor i Stockholm city.

Vem är du?

Din nyfikenhet, intelligens och vilja att utvecklas är det som verkligen får dig att sticka ut i den här rollen! Vi söker dig som är snabblärd, mångsidig och tar egna initiativ. Du har en naturlig fallenhet för att sätta dig in i nya system och rutiner, arbetar strukturerat och har god självdisciplin.

Du trivs med att ha ansvar, driver ditt arbete framåt och ser till att det blir gjort – samtidigt som du är lättsam, prestigelös och en uppskattad kollega som bidrar till en god stämning i teamet.

Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna roll, men för att vara aktuell behöver du även uppfylla följande:

  • Har minst en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller liknande 
  • Har minst 1-2 års erfarenhet av liknande administrativt arbete, gärna från finansbranschen
  • Lätt för system, samt mycket goda kunskaper i Excel 
  • Är flytande i både svenska och engelska, tal och skrift

Låter detta intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan! Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Delta Consulting, [email protected].

Ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting

Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Kundrådgivare Teknisk support Supportmedarbetare Kundtjänstmedarbetare
17 maj
Supportmedarbetare Kundtjänstmedarbetare 1st line supporttekniker
10 maj
Koordinator Servicesäljare Säljkoordinator Kundkommunikatör Kundtjänstmedarbetare Säljsupportmedarbetare Kundservicekoordinator
Igår