Arbetsbeskrivning
Inköpsadministratör till Nelson Garden i Tingsryd!
Just nu söker vi en noggrann och självgående administratör som vill stärka upp inköpsteamet hos Nelson Garden under en period om sex månader.
I rollen som administratör kommer du att arbeta med avrop, uppföljning och administration kopplat till inköpsprocessen.
Du blir en viktig del i teamet och kommer arbeta nära produktchefer.
Hur kommer dina arbetsdagar att se ut?
Som inköpsadministratör kommer du att arbeta med administrativa uppgifter kopplat till inköpsprocessen, där du blir ett viktigt stöd i det dagliga arbetet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
- Avrop och uppföljning av beställningar
- Administrativ hantering i affärssystem
- Uppdatering av information i system
- Kontroll och bevakning av leveranser
- Stöd till produktchefer
Vem är du?
Vi tror att du är en person med god administrativ förmåga, som trivs med ordning och struktur.
Du är noggrann, ansvarstagande och kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra.
Du är van att arbeta i affärssystem och känner dig bekväm med att ta egna initiativ.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande roller inom inköp eller administration.
Vi ser att du har:
- Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna kopplat till inköp
- God systemvana, gärna från affärssystem
- Förmåga att arbeta strukturerat och självgående
- God kommunikativ förmåga i svenska, både i tal och skrift
Start:
Omgående
Ort:
Tingsryd
Arbetstider:
Dagtid, måndag–fredag
Omfattning:
Heltid, sex månader via OnePartnerGroup
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Annie Afram på
[email protected] eller
[email protected] I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling.
Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas.
Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss.
Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb.
Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.