Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kontorsvärd till företag i city
Skicka ansökan 40 dagar kvar
Servitör/servitris Kontorsvärd/kontorsvärdinna
40 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Är du en servicestjärna som älskar att möta människor och skapa en välkomnande atmosfär? Då kan detta vara rätt roll för dig!

Som kontorsvärd på detta uppdrag erbjuder vi dig ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du blir anställd hos oss på Middlepoint och arbetar tillsammans med dina kollegor hos kund, en näringslivsorganisation mitt i city. Som kontorsvärd har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten. 

Du är en central del i den dagliga driften och serviceleveransen för både medarbetare och besökare där du får ta mycket ansvar och arbeta med varierade arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att:

  • Välkomna medarbetare och besökare
  • Övergripande ansvar för serviceleveransen på kontoret
  • Administrativt arbete i system
  • Mail och telefon
  • Hantering av konferens- och mötesrum samt övriga kontorsytor
  • Bokningar och beställningar av tex. kontorsmaterial och catering 
  • Möblering av konferensrum
  • Post- och pakethantering samt behjälplig vid godsmottagning
  • Vem är du? Du är en självgående och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för service. Du är social, prestigelös och flexibel men trivs samtidigt med att arbeta på ett organiserat sätt. Du är varm i ditt bemötande och har lätt för att skapa och sprida en välkomnande miljö och god stämning. Med ett öga för detaljer ser du utvecklingsmöjligheter och är trygg i att ta egna initiativ. För att lyckas i rollen är du van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att skapa relationer med besökare, medarbetare och kollegor - detta för att tillsammans med oss utveckla verksamheten och vår serviceleverans. 

    Krav för rollen

  • Har tidigare erfarenhet av en service och kundbemötande
  • Talar flytande svenska och engelska
  • Har god datorvana och erfarenhet av Office-paketet
  • Avslutad gymnasieutbildning

    Om anställningen

    Start: Augusti 2025

    Omfattning: Heltid. Måndag–fredag kontorstider

    Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

    Bakgrundskontroll genomförs under processen och inför en eventuell anställning.

    Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

    Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

    Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

    http://instagram.com/middlepoi...

    Vännerna på Middlepoint!

    Mer info

    Anställningsform Vanlig anställning
    Publicerad 2025-05-21
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön
    Antal platser 1
    Varaktighet Tillsvidare
    Hemsida Länk