Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Assistant Department Lead - Customer Care
Skicka ansökan 171 dagar kvar
Assistent
171 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

De flesta företag skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss på Nordic Nest Group är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt.

Nu söker vi en Assistant Department Lead till team Nordics. Vi söker dig som är inspirerande, engagerad och vill bidra till att skapa världens bästa kundupplevelse tillsammans med team Customer Care.

Vad innebär rollen?  Som Assistant Department Lead inom Customer Care är ditt främsta uppdrag att tillsammans med Department Lead säkerställa den dagliga driften på avdelningen samt leda teamet för att vi tillsammans ska skapa världens bästa kundupplevelse.  

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att...

  • Säkerställa att vi ständigt arbetar för att skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje enskilt moment.
  • Arbeta i driften med att hantera kundärenden över telefon, mail och chatt.
  • Aktivt arbeta med förbättringsförslag för att höja kvalitet och effektivitet.
  • Arbeta för att teamet ska nå dagliga såväl som långsiktiga mål.
  • Coacha, utbilda och peppa teamet på avdelningen för att nå individuella mål.
  • Ansvara för diverse administrativa uppgifter på avdelningen.

Detta är rätt utmaning för dig som vill utvecklas som ledare och som vill bidra till våra mål genom att skapa engagemang och inspiration i teamet genom en operativ ledarroll.

Vem är du?  Vi söker en naturlig ledare med energi, driv och ett starkt kundfokus. Du inspirerar genom att vara ett föredöme och ser samarbete som vägen till framgång. Du drivs av att göra skillnad, tar gärna initiativ och trivs i en miljö där du får vara med och påverka. Med energi, engagemang och vilja att utvecklas bidrar du till att ta teamet framåt – varje dag.

Du har ett lösningsorienterat synsätt, god kommunikationsförmåga och drivs av att krossa högt uppsatta mål. Du är trygg i att fatta beslut, flexibel vid förändring och motiveras av att se både teamet och verksamhet utvecklas.

Vi önskar att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, andra språk är meriterande. Viktigast är dock att du brinner för ledarskap och vill vara en del av ett team där laget alltid går före jaget.

För att lyckas i rollen behöver du älska att jobba i ett högt tempo, hela tiden se möjligheterna att utvecklas och viktigast av allt, förstå att teamet är nyckeln till vår framgång.

Är du redo att bli en del av teamet? Tjänsten är ett vikariat på heltid med start snarast enligt överenskommelse. Placering är på vårt härliga kontor i Kalmar.

Vi tror på kraften i personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i processen. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Frågor? Kontakta Cornelia Gerard, via [email protected]

VÄLKOMMEN HEM!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-17
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre