Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Reception- och kontorsansvarig till AG Advokat
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Advokat Kontorsansvarig
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid Arbetstider: Kontorstider, måndag-fredag kl.08.00-17.00 Ort: Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning

VILKA ÄR AG ADVOKAT? AG Advokat är Sveriges ledande byrå inom entreprenad- och fastighetsbranschen. Deras medarbetare är specialiserade på juridiken inom dessa affärsområden och har lång erfarenhet av transaktioner, finansiering, byggprojekt, leveransavtal och tvister. AG Advokat är idag cirka 60 medarbetare och sitter i NK-huset. DIN ROLL Som reception- och kontorsansvarig hos AG Advokat kommer du ha en betydande roll på kontoret då du bidrar till en trivsam kontorsmiljö och god service internt såväl som externt. Du har förmågan att hantera och prioritera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du ansvarar för receptionen där du är ansiktet utåt för AG Advokat och välkomnar alla besökare samt medarbetare på ett professionellt och positivt sätt. Du arbetar självständigt med att se till att den dagliga driften av både reception och den interna kontorsmiljön flyter på smidigt och effektivt.

Som reception- och kontorsansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

  • Välkomna besökare och klienter i receptionen
  • Mötesbokningar
  • Ordna mat och dryck till möten
  • Sköta posthanteringen samt ta emot bud och leveranser
  • Hantera beställningar och inköp
  • Leverantörsansvar
  • Brand- och utrymningssansvar
  • Felanmälningar
  • Dialog med fastighetsägare
  • Stötta vid event och after works som sker på kontoret

VEM ÄR DU? Vi söker en erfaren och självgående reception- och kontorsansvarig som tar ansvar för sitt arbete med ett helhetsperspektiv och ser självständigt till att alla delar inom reception och kontor fungerar smidigt. Med ett öppet mindset ser du förändring och utveckling som en naturlig del av arbetet och vågar ta initiativ i stället för att vänta på direktiv. Du är social och välkomnande, samtidigt som du trivs att arbeta självständigt. Dessutom har du ett naturligt öga för detaljer, struktur och service med förmågan att se vad som behöver göras.

Du förstår vikten av detaljer och ser till att varje del av ditt ansvarsområde hanteras med omsorg – oavsett om det gäller att hantera posten eller säkerställa en välorganiserad arbetsmiljö. Vi söker dig som har:

  • 5–10 års arbetslivserfarenhet som från roller med kontorsansvar eller liknande arbetsuppgifter
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift

ÖVRIG INFORMATION

  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på ”Skicka ansökan”. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-16
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk