Uppdragsbeskrivning
Till vår kunds servicedesk söker vi nu en IT-tekniker inom first line-support som kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade ärenden på distans. Du kommer att vara en viktig kontaktpunkt för användare och bidra till en stabil och effektiv IT-supportmiljö. Rollen ingår i en större IT-supportorganisation som arbetar med både incidenthantering och serviceförfrågningar, samt är involverad i förbättringsinitiativ och dokumentationsarbete.
Detta är en tidsbegränsad anställning som sträcker sig till och med den 31 oktober 2025, med möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter
Obligatoriska krav
Mervärdeskrav
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.