Syfte med jobb:
Hanterar allmänna kontorsuppgifter för att säkerställa att företagets processer löper smidigt.
Arbetsuppgifter:
• Utför kontorsuppgifter, inklusive men inte begränsat till att posta och arkivera
korrespondens, lägga beställningar och svara på samtal
• Interagerar med kunder, besökare och leverantörer
• Sorterar och distribuerar inkommande post
• Skriver korrespondens, mötesanteckningar och formulär bland andra dokument
• Kopierar, skannar och arkiverar lämpliga dokument
• Upprätthåller korrekta register
• Hjälper till med att organisera evenemang vid behov
• Håller lager av förnödenheter genom att förutse arbetskrav och beställa förnödenheter vid behov
• Utför ytterligare uppgifter vid behov, inklusive att utarbeta broschyrer och organisera arkivsystemet, assist
Önskvärt
Förståelse för pizzeriaverksamhet.
Kan tala engelska, urdu, punjabi, hindi.
Kan börja arbeta omedelbart.
Minsta erfarenhet av liknande roll: 2 år