Är du en välorganiserad, proaktiv och lösningsorienterad person med en passion för koordination, snabb administrationsarbete och god kundservice? Trivs du i en dynamisk miljö där multitasking och att vara spindeln-i-nätet är både en utmaning och en belöning? Är du intresserad av att komma in i ett företag med höga ambitioner, internationell arbetsmiljö och stora möjligheter att utvecklas? I så fall, sök redan idag rollen i vårt Service & Underhållsteam i Malmö som Administrativ Servicekoordinator för att arbeta med våra uppskattade kunder och hitta de bästa lösningarna för deras förfrågningar.
Om oss:
SPI Global Play är den ledande helkonceptleverantören och tillverkaren inom upplevelseindustrin. Vi planerar, designar, utvecklar, producerar, installerar och servar allt från små lekställningar till stora upplevelsebaserade lek- och sportanläggningar till multiaktivitetsanläggningar. SPI Global Play är en del av den internationella gruppen 'Global Leisure Group' och har ett nära samarbete med sina systerbolag över hela världen.
Vår affärsidé är att genom unik erfarenhet och kunskap erbjuda företag på den internationella marknaden kompletta koncept och produkter, vad avser lösningar för upplevelsebaserade aktiviteter för barn och ungdomar i kommersiella och offentliga miljöer.
Läs mer om oss på vår hemsida: www.spiglobalplay.com
Om positionen:
Vi söker en driven, välorganiserad och kommunikativ Administrativ Servicekoordinator med bakgrund från koordination eller administration i hög fart eller samordningsarbete. Du kan enkelt bygga relationer från den första kontakten och ha ett servicetänkande i allt du gör.
Som Administrativ Servicekoordinator skulle du ansvara för att planera, offerera, koordinera och följa upp service- och underhållsbehov för både befintliga och nya kunder. Arbetet innebär att arrangera besiktningar, åtgärda garantifrågor, koordinera service- och underhållsbesök, planera serviceturer, göra merförsäljning av produkter och tjänster samt lösa problem som kan dyka upp efter en projektinstallation. Dina dagliga uppgifter kommer att bestå av mycket administrativt arbete för att se till att allt sparas och uppdateras i vårt CRM-system samt att varje underhållsuppdrag planeras och förbereds.
Arbetsuppgifter:
· Kommunicera med kunder och tillhandahåller kundservice på hög nivå.
· Leverera information, råd och assistans till kunder.
· Följa upp kundförfrågningar och initierade processer.
· Planera/koordinera underhållsbesöken och servicerundorna.
· Göra beräkningar och lämna offerter för kundförfrågningar.
· Ordna resurser och material för underhållsbesöken.
· Koordinera logistik och transporter.
· Uppdatera och arbeta aktivt med vårt CRM-system och interna processer.
· Kommunicera med servicetekniker dagligen angående jobbet de behöver att göra.
· Arbeta strukturerat med många förfrågningar och underhållsuppdrag samtidigt för att klara deadlines och nå resultat.
· Genom dedikerad ansträngning och strukturerad arbete möjliggöra personliga- och teammål.
· Hjälpa Service & Underhållansvarig med olika arbetsuppgifter efter behov.
Kvalifikationer och färdigheter:
· Minst 2-3 års erfarenhet av höghastighetsadministration, koordinationsarbete eller kundservice.
· Flytande i engelska i både tal och skrift.
· Grundläggande kommunikationsförmåga i svenska i både tal och skrift.
· God datorvana och erfarenhet av Officepaketet och gärna CRM.
· Utmärkt administrations- och organisationsförmåga kombinerat med bra öga för detaljer.
· God förmåga att planera och multitaska.
· Stark kommunikations- och relationsbyggande- förmåga.
· Förmåga att arbeta självständigt och som del av ett team.
· En kombination av problemlösning, kundcentrerat och målinriktat tankesätt i allt du gör.
Det är meriterande om du kan andra språk förutom engelska och svenska, men det är inget krav.
Det är meriterande om du har körkort och egen bil, men det är inget krav.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med logistik eller projektkoordinering, men det är inget krav.
I den här tjänsten kan du också behöva resa lokalt eller till andra länder i utbildningssyfte eller som en kort affärsresa flera gånger om året.
Vi erbjuder:
I vår snabbväxande företagsgrupp inom lek- och upplevelsebranschen erbjuder vi ett brett utbud av möjligheter till personlig utveckling i en internationell miljö. Vi erbjuder dig inte bara ett jobb; vi bjuder in dig på en resa av självupptäckt, tillväxt och professionell utforskning.
Låter det som ett jobb för dig? Om ja, vi ser fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande.
Skicka in ditt CV och personliga brev som beskriver din relevanta erfarenhet och varför du är den rätta kandidaten för denna tjänst.
Skicka ditt CV till [email protected].
Sista ansökningsdag: 31 maj 2025.