Vi söker nu en erfaren och noggrann ekonomiadministratör till ett längre konsultuppdrag hos ett etablerat företag inom återvinningsbranschen. Tjänsten är initialt på sex månader, med mycket goda möjligheter till förlängning förutsatt att båda parter är nöjda i samarbetet.
Du blir en del av företagets Backoffice-team, men kommer arbeta i en självständig roll med fokus på ekonomirelaterade uppgifter och stort eget ansvar. Fokus ligger på fakturering och ekonomiadministration kopplat till utförda uppdrag. Rollen kräver en god förståelse för hela fakturaflödet och en trygghet i att arbeta självständigt med olika system.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi rekryterar till ett ledande företag inom sin bransch. Företaget arbetar som en helhetsleverantör och samarbetar med både företag och offentliga aktörer för att främja en cirkulär ekonomi genom miljövänliga och hållbara processer.
Vi söker dig som:Rätt person för denna roll trivs med att arbeta i en social miljö som kombinerar kommunikation och administrativa uppgifter. Du är en serviceinriktad person med god förmåga att möta olika typer av individer och anpassa din kommunikation efter mottagaren. Här har man en lösningsorienterad inställning och inget problem är för stort för att lösa. Allt går med rätt inställning och motivation.
Om anställningenDetta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget.
Övrig information:Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nä