Har du erfarenhet av att ha jobbat med importtull, farligt gods och vill ta ansvaret för vårt lager? Då är du personen vi letar efter.
Om tjänsten
I den här rollen kommer arbetsuppgifterna att vara varierande, du kommer att ansvara för att utföra inspektion på mottaget gods enligt ASA100 / AC 00-56B och vår kvalitetsmanual. Du kommer ha kontakt med speditörer, sköta våra införtullningar och boka import/export transporter. Du kommer att ansvara för utveckling/effektivisering av rutiner samt att ha ordning och reda på lagret. Du kommer att jobba ensam men ha ett nära samarbete med säljavdelningen samt vårt kontor i USA.
För att passa i denna roll bör du vara noggrann, organiserad, flexibel och alltid sätta kundens önskemål och förväntningar först. Du bör tycka om att ha flera bollar i luften och se fram emot ett arbete där du utför dina arbetsuppgifter noggrant även under perioder i mycket högt tempo.
Arbetsuppgifter
I tjänsten ingår det att ge Advantages kunder den allra bästa servicen i form av transportplanering samt skeppning av flygplansdelar. Du kommer ha daglig kontakt med såväl säljorganisation som kunder för att lösa deras behov av leveranser. Tjänsten innebär mycket internationella kontakter och ett varierande arbete där dagen sällan går långsamt.
Du kommer till exempel att:
Vi söker dig som
Som person är du:
Övrig information
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan sista ansökningsdag passerat.
Information om företaget
Advantage Aviation Services Sweden AB är ett företag med ett öppet företagsklimat. Hos oss får du ett spännande, intressant och roligt jobb, eftersom vi är engagerade och har arbetsuppgifter som varierar. Här blir du aldrig fullärd om du har intresset.