Vi söker nu en Customer Quality Engineer som kommer att leda och samordna alla garantifrågor för våra kameraprodukter. Du kommer att utveckla planer, metodik och tidsramar för att stödja rotorsaksundersökningar och återkoppla till designteamet för att förbättra kommande produkter och tekniska lösningar. För varje ärende skapas ett team med expertis inom relevanta områden, och du kommer att koordinera uppgifter och prioritera för teammedlemmar. Du kommer att informera och initiera förbättringsförslag, så det är viktigt att du har god teknisk förståelse för både process och produkt samt förmåga att kommunicera effektivt och nå ut till alla berörda parter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter.
Kvalifikationer
På Magna värdesätter vi en positiv attityd, engagemang, ett öppet sinne och förmågan att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder och kollegor. Vi söker dig som är kreativ när det gäller nya idéer och metoder. Du tar ansvar och initiativ, och kan anpassa dig i olika sammanhang. Du delar kunskap och bästa praxis med kollegor och organisationen, och du har goda kommunikationsfärdigheter.
På Magna handlar allt om förtroende, så det är viktigt för oss att du respekterar och följer standarder, deadlines och överenskommelser.
För att lyckas i denna position tror vi att du har:
Har du några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Talent Acquisition Partner, Per Lind, på [email protected]
Välkommen med din ansökan och vi tillämpar löpande urval, så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.