I över 15 år har vi på Trinax hjälpt Sveriges hantverkare att spara tid och pengar med vårt verktyg Trinax Tid & Projekt. Det är en komplett lösning för tidrapportering, projekthantering och administration, byggt för att funka lika bra på kontoret som ute på fält. Genom att digitalisera hantverksbranschens vardag skapar vi struktur, kontroll och lönsamhet för våra kunder.
För att fortsätta leverera en kundupplevelse i toppklass förstärker vi nu vårt Customer Success-team, och söker dig som är en Customer Success Manager med erfarenhet av SaaS. Du brinner för att vägleda kunder, driva onboarding, utveckla kundresan och bygga starka relationer.
Eftersom tjänsten har sin huvudsakliga placering i Trollhättan bor du inom lämpligt avstånd.
Rollen som Customer Success Manager
Som Customer Success Manager blir du en nyckelperson i teamet som ansvarar för våra standardiserade SaaS-kunder. Du ser till att varje kund får en träffsäker onboarding, kommer igång snabbt och får ut full effekt av Trinax Tid & Projekt.
Du arbetar med uppföljning, rådgivning och merförsäljning – alltid med fokus på att skapa värde och långsiktiga relationer. Du är proaktiv, nyfiken och ser till att kundfeedback fångas upp och omvandlas till förbättringar i både produkt och arbetssätt.
Vi ser att du som person drivs av att vilja vidareutveckla sättet du och teamet arbetar på inom kundvård och strävar efter att vi som som företag hela tiden utvecklas och blir bättre på det vi gör.
Vi tror att du har:
Varför Trinax?
Vi är ett innovativt och snabbväxande mjukvaruföretag med bas i Trollhättan. Med våra egenutvecklade produkter, kompletterande tjänster och ett starkt kundfokus har vi blivit Gasellföretag fyra år i rad. Vi har en etablerad Customer Success-funktion och är nu inne i en tillväxtfas där vi utökar teamet ytterligare för att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga upplevelse – från start till lojal ambassadör.
Vi erbjuder
Till alla våra anställda erbjuder vi även