Är du redo att vara en del av en spännande resa? På Signalisten är vi i en expansiv fas och arbetar med hög takt inom både nyproduktion och renoveringar av våra fastigheter. Vi är stolta över vårt uppdrag att skapa fler trygga och trivsamma hem i Solna och bidra till stadens utveckling.
Hos oss får du en möjlighet att göra skillnad och ta ansvar för samhällsutvecklingen! Vill du vara med och bidra till en levande och hållbar stad? Välkommen till oss!
AvtalscontrollerVill du bli Signalistens nya Avtalscontroller och bidra till att vi tillsammans skapar goda affärer och hållbara leverantörsrelationer? Vi har påbörjat ett arbete med strukturerad avtalsförvaltning, avtalsklassificering och uppföljning. Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla arbetet vidare, samtidigt som du stärker vår avtalskultur i hela verksamheten. Om rollen
Som Avtalscontroller kommer du att tillhöra upphandlingsenheten som är ett litet men sammansvetsat team. Du kommer att arbeta brett med att stötta verksamheten i frågor kopplade till avtalsförvaltning.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Vi söker dig som har en god förståelse för avtalsförvaltning och uppföljning. Du trivs med att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra. Som person är du strukturerad och trivs bra med att planera och organisera ditt arbete. Du är resultatorienterad och är van vid att arbeta mot högt uppsatta mål och är mycket van att hålla deadlines. Vidare är du relationsskapande och förstår vikten av att ta initiativ i sociala sammanhang samt att skapa nya relationer.
Vi söker dig som har:
Det är meriterande om du har:
Vi erbjuder dig en spännande roll där du får möjlighet att göra verklig skillnad genom att stärka avtalsförvaltningen i en utvecklande verksamhet. Du blir en viktig del i vårt arbete mot att skapa största möjliga nytta och affärsmässighet i alla våra samarbeten.
Signalisten erbjuder en arbetsmiljö där du får utveckla både dig själv och dina erfarenheter. Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig www.signalisten.se
Välkommen med din ansökan!Arbetstider Måndag–Torsdag 08.00–17.00. Fredag 08.00–15.00. Flextid. Tillsättning Sker snarast enligt överenskommelse.
Ansökan Ansök senast 2025-05-21. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar på något annat sätt än via vår hemsida. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Frågor om tjänsten Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Helen Eng, Upphandlingschef, [email protected]
Frågor om rekryteringsprocessen Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sandra Erdös, HR-konsult, [email protected]