Nu söker vår kund i Umeå en kundtjänstmedarbetare osm kan jobba över sommarperioden. Är du flexibel, lösningsorienterad och redo för en ny erfarenhet? Då kan detta vara uppdraget för dig!
Om tjänsten
Som medarbetare hos vår kund kommer du att ingå i ett team som hanterar inkommande ärenden via befintliga kanaler som telefon, mejl, chatt och ärendehanteringssystem. Utifrån butikens frågeställningar ger du support och information om leveranskvalitet, reklamationer och order, med syfte att öka leveranssäkerheten till butik.
Du kommer att följa riktlinjer kopplade till logistikfunktionens ledningssystem för denna befattning och bidra till ett gott samarbete med övriga logistikfunktioner samt interna kontaktytor.
Om dig För att lyckas i rollen bör du vara flexibel, målfokuserad och lösningsorienterad. Samtidigt som du är självständig i ditt arbete är du också en god lagspelare, med start kommunikationsförmåga och stort engagemang.
Krav för tjänsten
Erfarenhet av logistik- och butiksarbete är meriterande.
Övrigt
Uppdragsperiod: 2025-05-26 - 2025-08-22 Omfattning: 100%
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!