Discreet This position is part of a discreet recruitment process and headhunt that we are conducting on behalf of a leading and well-renowned company in the industry. Due to the business-critical and strategic nature of the recruitment, the company has chosen to remain anonymous at this initial stage. This is to ensure discretion both internally and externally. Full details about the organization, its name, operations, and recruitment goals will be disclosed at a later stage to candidates who advance in the process. All applications are handled with strict confidentiality.
Kundtjänstansvarig – Norska marknaden (Stockholmsbaserad) Plats: Stockholm Språkkrav: Flytande norska, god svenska eller engelska Rekryterande företag: Talent & Partner AB
Om rollen Vi söker nu en kundtjänstansvarig till ett av Sveriges största förlagshus. Du ansvarar för att leda kundtjänstteamet som hanterar inkommande ärenden från den norska marknaden. Tjänsten är stationerad i Stockholm, men rollen är helt fokuserad på våra norska kunder.
Om företaget Vår kund är marknadsledande inom populärpress, med över 30 välkända varumärken och mer än 2 miljoner läsare varje månad. Företaget driver också en snabbväxande content marketing-verksamhet.
Arbetsuppgifter Leda ett team på 6–7 kundservicemedarbetare Säkerställa hög kundnöjdhet bland norsktalande kunder Utveckla rutiner, processer och servicekvalitet Coacha teamet och följa upp KPI:er Arbeta med förbättringar och kundupplevelse
Kvalifikationer Flytande i norska (tal och skrift) Tidigare erfarenhet från kundservice/ledarskap God kommunikativ förmåga Erfarenhet av att arbeta i CRM- eller supportsystem Lösningsorienterad och strukturerad
Vi erbjuder En ledarroll i ett etablerat bolag med starka varumärken Moderna kontor i Stockholm Möjlighet att påverka och utveckla kundupplevelsen på nordisk nivå Konkurrenskraftig lön och förmåner
Ansökan Urval sker löpande. Skicka CV + personligt brev till: [email protected] Ange referens: "Kundtjänstansvarig Norge"