Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?
Skicka ansökan 160 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
160 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.

 

Om tjänsten

Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.

 

Du kommer att:

  • Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering
  • Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang
  • Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden
  • Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager
  •  

    Vårt erbjudande
    • Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega
    • Arbeta från ditt eget hem!
    • Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll
    • Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget
    • Friskvårdsbidrag

    Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

    Vi söker dig som

  • Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd
  • Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga
  • Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen
  • Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.

    Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

     

    Krav för tjänsten
    • Flytande i svenska i både tal och skrift
    • Flytande i danska i både tal och skrift
    • Har god datorvana
    • Godkänd gymnasieutbildning

     

    Anställningsform och startdatum

    Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00.

     

    Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

     

    Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

    Mer info

    Anställningsform Vanlig anställning
    Publicerad 2025-04-29
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön
    Antal platser 1
    Varaktighet 6 Månader eller längre
    Hemsida Länk

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Liknande jobb

    Mekaniker Kundbokare Kundrådgivare Kundmottagare Lastbilsmekaniker Verkstadskoordinator Kundtjänstmedarbetare Verkstadsadministratör
    11 apr
    Supportmedarbetare Kundtjänstmedarbetare 1st line supporttekniker
    25 apr
    Kundansvarig Offertansvarig Teknisk säljare Servicetekniker Teknisk support Fältservicetekniker Kundtjänstmedarbetare
    28 apr
    Sommarjobb Säljare Utesäljare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Account Manager Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
    15 apr