At Riverty, we believe that everyone should be in control of their own financial situation. Our shared commitment is to make financial solutions more innovative, empathetic and user-friendly to empower financial growth for everyone. To do this, we rely on 50 years of experience and the commitment of over 5,000 creative minds, innovators and explorers in 11 countries.
In Customer Service you'll help us keep payment flows moving and use your people skills to mediate between the interests of sellers and buyers. Regardless of what you've done before, your communication skills are what matter to us.
Riverty söker nu Kundservicehandläggare för visstidsanställning med möjlighet till förlängning!
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du får daglig kontakt med kunder samtidigt som du arbetar administrativt i ett högt tempo?
Då kan detta vara rätt roll för dig!
Om tjänsten
Vi söker nu flera handläggare till vår kundserviceavdelning i Varberg. Om du är intresserad och har de egenskaper vi söker – skicka in din ansökan redan idag!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Vem söker vi?
Vilka är vi?
Riverty Sweden AB är ett internationellt och växande företag med ett långsiktigt ägarskap. Huvudkontoret är placerat i Varberg med ca 225 medarbetare, var av ca 30 medarbetare arbetar på kundservice. Vår värdegrund består av tre ankare; ”We live our product”, ”We make each other successful” och ”We are here to win”. Dessa jobbar vi aktivt med och de finns även med oss i vårt dagliga arbete.
Övrig information
Vi behandlar ansökningarna löpande, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!