Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Sales support
Skicka ansökan 19 dagar kvar
Support Sales Support
19 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker en strukturerad Sales Support för kunds räkning. Kunden är en av Sveriges största drivmedelsföretag med målet att uppnå en klimatneutral: https://www.preem.com/hallbarhet/vagen-till-klimatneutralitet/ värdekedja. Du kommer att supportera ett försäljningsteam som arbetar med försäljning av förnybara och fossila produkter för flytande energi och drivmedel gentemot återförsäljare. Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis sex månader med start omgående.    Om rollen Arbetsuppgifterna inkluderar att bygga upp och dokumentera kunskap om CDH affärssystem, som omfattar order, planering och fakturahantering. Du kommer att agera som supportfunktion i CDH affärssystem för återförsäljare (ÅF) och ansvara för informationsflödet till dem. Dessutom ingår återkommande sammanställningar och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att skapa och uppdatera försäljningsmaterial samt strukturera webbplatser, gemensamma servrar, kundportaler och andra platser där dokumentation och material publiceras. Vidare kommer du att driva och samordna vissa affärsutvecklingsaktiviteter samt hantera både interna och externa dagliga ärenden och utmaningar.   Om dig • Relevant högskoleutbildning eller annan erfarenhet som kan bedömas likvärdig  • Erfarenhet av arbete som säljstöd eller annan affärsstödjande roll  • Goda kunskaper som användare i något affärssystem för avtal, order, prissättning, fakturering, uppföljning och/eller rapporter  • Goda kunskaper i MS Office  • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift   Meriterande • Erfarenhet av att arbeta med komplexa arbetsuppgifter, koordinering inom ett team eller över flera verksamhetsområden • Erfarenhet av att ha arbetat med återförsäljare    Personliga egenskaper  Vi söker en person som är strukturerad och noggrann med ett öga för detaljer. Du bör agera proaktivt och självgående, samt vara bra på att organisera och prioritera. Det är viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer, och att du är van att ta egna initiativ. Du bör vara analytisk och serviceorienterad, med ett högt affärsfokus. God samarbets- och kommunikationsförmåga är också avgörande.   Övrigt Arbete sker på plats i kundens lokaler i centrala Stockholm med möjlighet till distansarbete enl. ök.  Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria von Schantz på 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-04-25
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

CSA CSM Sälj Säljare Kundvärd B2C säljare B2B Säljare Client Manager B2B Innesäljare Customer Support B2B Support Agent Kundtjänstmedarbetare Client Success Manager Customer Success Manager
30 apr
Support Resebokare Resesäljare Resekonsult Travel Agent Bokningsagent Kundrådgivare Client Manager Kundadministratör Reseadministratör Supportmedarbetare Teknisk kundtjänst Kundtjänstansvarig Kundtjänstmedarbetare
Igår
Kundansvarig Offertansvarig Teknisk säljare Servicetekniker Teknisk support Fältservicetekniker Kundtjänstmedarbetare
28 apr
Support Rådgivare Kundansvarig Kundrådgivare Event Manager Customer Support Customer Specialist Kundtjänstmedarbetare Customer Success Agent Customer Sucess Manager Customer Success Manager Kundansvarig projektledare
Igår
Säljare Elkonsult Elektriker Regionchef Innesäljare Butikssäljare Projektledare Sales Support Offertingenjör Sales Engineer Distriktsäljare Account Manager Teknisk säljare Försäljningschef Offerthandläggare Försäljningsingenjör Teknisk försäljningsingenjör
15 apr