Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och strukturerad person för en spännande roll hos vår kund i Linköping.
I denna kombinerade tjänst kommer du att fungera som ett nära stöd till Sverige VD, med ansvar inom tre huvudområden: juridik, projektstöd samt exekutiv assistans. Detta är en heltidsroll med placering i Linköping. Konsultuppdraget sträcker sig över 1,5 år. Initialt sker arbetet huvudsakligen på plats, men på sikt kan upplägget anpassas till hybridarbete – med krav på närvaro minst tre dagar per vecka på kontoret.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida.
Vi ser fram emot din ansökan!
Ansvarsområden
Ansvarsområden:
Kvalifikationer
Utbildning/Erfarenhet:
Kunskaper, färdigheter och egenskaper:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.