Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Office Assistant till företag i centrala Stockholm
Skicka ansökan 20 dagar kvar
Assistent Kontorsassistent
20 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Vill du vara en del av ett modernt och flexibelt företag där du får möjligheten att kombinera kontorsservice och IT-administration? Nu söker vi för vår kunds räkning en engagerad och självgående Office Assistant som vill bidra till en dynamisk arbetsmiljö och säkerställa att kontoret fungerar smidigt i det dagliga arbetet. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som Office Assistant hos vår kund kommer du att spela en nyckelroll i att skapa en välfungerande och trivsam arbetsmiljö. Rollen är uppdelad i två delar: kontorsadministration och enklare IT-administration. Detta innebär att du behöver vara flexibel och bekväm med att snabbt sätta dig in i varierande arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Välkomna och koordinera besökare på kontoret • Bidra till att skapa en modern och flexibel arbetsmiljö • Hantera administrativa uppgifter, såsom mötesbokningar och resursplanering • Identifiera förbättringsmöjligheter och föreslå lösningar • Ansvara för inventering av hårdvara och licensuppdateringar • Stötta kollegor med enklare tekniska problem och frågor • Samverka med interna team och externa leverantörer för att upprätthålla en smidig IT-miljö Kvalifikationer • Tidigare erfarenhet av service och administration, gärna i en kontorsmiljö • God dator- och systemvana samt en grundläggande IT-förståelse • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift För att lyckas i rollen som Office Assistant tror vi att du är en naturlig relationsbyggare med hög servicekänsla och integritet. Du tar gärna egna initiativ och driver på förbättringar. Vidare har du en förmåga att hantera förändringar och skapa ordning i en dynamisk miljö. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka Arbetstider: 8-17, måndag till fredag Plats: Centrala Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-04-23
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare