Är du en person som brinner för att ge kunderna en förstklassig upplevelse i varje interaktion? Då kan detta vara möjligheten för dig att ansluta dig till vår kunds internationella kundserviceteam i sommar, känt för sin positiva arbetsmiljö och starka sammanhållning. Vi söker nu norsktalande samt dansktalande kundservicemedarbetare till vår kund i Trollhättan, verksamma inom hälso- och skönhetsbranschen, där du kommer att få arbeta över sommarperioden.
Om tjänstenVi söker norsk- eller dansktalande kundtjänstmedarbetare till en spännande och innovativ arbetsgivare i Trollhättan, verksam inom skönhet och hälsa. Företaget har flera år i rad blivit utnämnt till en av de bästa arbetsplatserna enligt Great Place To Work och värdesätter en kultur som präglas av gemenskap och samarbete.
På det moderna kontoret i Trollhättan blir du en del av ett engagerat team som hanterar kundtjänsten för den norska marknaden. På avdelningen sitter även svenska och danska kollegor samt andra avdelningar som alla arbetar för att ge kunderna den bästa upplevelsen. Din roll innebär att vara den första kontaktpunkten för kunder och besvara frågor om företagets populära varumärken, alltid med ett professionellt och lösningsorienterat förhållningssätt.
Arbetstiden är 37,5 timmar per vecka, med schemalagda arbetstider måndag till fredag, kl. 08.30-16.30. Uppdraget sträcker sig från april/maj till september, med möjlighet att starta på deltid och övergå till heltid under sommarmånaderna.
Sammanfattningsvis innebär rollen:Om du har tidigare erfarenhet inom service-/försäljningsbranschen anses detta starkt meriterande. Behärskar du fler språk än norska och engelska är även detta meriterande.
För att lyckas i rollen tror vi på att du är en person som beskriver sig själv som lösningsorienterad och stresstålig. I denna roll kommer du att hantera ett stort antal kundärenden varje dag. Du behåller lugnet även i pressade situationer och har förmågan att snabbt hitta lösningar på problem som uppstår. Med det sagt tror vi också att du är strukturerad och självgående. Du har förmågan att organisera ditt arbete och prioritera bland olika uppgifter för att säkerställa att kunderna får snabb och korrekt service. Du kan arbeta självständigt och tar initiativ när det behövs för att förbättra processer och arbetsflöden. Skulle du behärska fler språk än norska och engelska anses detta meriterande.
Detta erbjuds du:Tjänsten är ett konsultuppdrag via OIO.
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.