OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vår kund är just nu i startgroparna för att etablera ett team kring kundspecifika tjänster. Området teamet kommer arbeta inom berör frågor såsom Kunskapshantering och automatisering, Ärendehantering, kunddata och Kundengagemang och insikter (t ex CRM). Detta är en uppstart för att etablera ett område där organisationen vill få ett starkare ägandeskap framåt och det kommer därför att innebära en stor del nyskapande och undersökande arbete under etablering. Ditt första fokus i uppdraget kommer att ligga på automatisering av kundtjänstärenden och implementation av ett nytt ärendehanteringssystem.
Skallkrav:
Mervärdeskrav:
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.