Är du en serviceinriktad person med en naturlig förmåga att hantera kundens behov? Är du lyhörd och brinner för att sätta kunden i centrum? Då kan du vara den som söks till kundtjänstteamet hos Beslag Design. Just nu befinner sig Beslag Design i en expansiv fas och ser fram emot en spännande framtid tillsammans med dig!
Om tjänstenBeslag Design är marknadsledande inom handtag, knoppar, beslag och inredningsdetaljer, med en omsättning på cirka 200 miljoner och ett team av 50 engagerade medarbetare. Med över 50 års erfarenhet fortsätter Beslag Design att utveckla och leverera designlösningar som gör skillnad i både hem och offentliga miljöer. Varje år skickas tusentals kvalitetsprodukter från lagret i Båstad och sätter ribban högt för att leda branschen med stil och hållbara lösningar. Som en del av Volati-koncernen ingår Beslag Design även i en större kontext med starka resurser och stabil tillväxt.
Som kundtjänstmedarbetare hos Beslag Design blir du en del av ett team där du får en mångsidig arbetsdag fylld med olika administrativa uppgifter och utmaningar. Chatt, telefon, mail, retur och reklamationshantering är delar av arbetsuppgifterna som präglar din vardag. Framför allt blir du ett ovärderligt stöd gentemot kunder och i det fortsatta arbetet att erbjuda alla Beslag Design samarbetar med ypperlig service!
Du erbjuds
Meriterande om du har:
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
InformationHär kan du läsa mer om Beslag Design!