OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi söker nu en engagerad Supportspecialist somkommer du vara en viktig del av våra centrala Servicedesk. I din roll kommer du att ansvara för att ge våra kunder den service de behövergällande tekniska frågor och IT-support. Hos oss får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk och inspirerande miljö där du blir en av nyckelpersonerna i vår serviceorganisation.
Vi söker dig som har ettnaturligt engagemang för IT och är således involverad och driven i det arbetet du gör. Du bör trivas i en roll med mycket ansvar och tar både funktionalitet och säkerhet i beaktning. Rollen kräver att du har hög grad av servicekänsla och god kommunikativ förmåga.
Om rollen:
Som Supportspecialist är du företagets ansikte utåt och ansvarar för att ge förstklassig support till våra kunder och användare. Du kommer att:
Vi söker dig som:
Vad vi erbjuder:
Varför InfraCom?
Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. På InfraCom kommer du till en stark och välorganiserad företagskultur där laget går före jaget.
Om InfraCom Group AB
InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server, hosting och webbplattformar. Företaget har mer än 30 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning.
Varmt välkommen med din ansökan
Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor kring rollen eller din ansökan vänligen kontakta Teamlead IT & print support Håkan Antonsson ([email protected]).