Sokigo söker en produktspecialist till vårt kundserviceteam!
Vi letar efter dig som drivs av att hjälpa andra, har en god teknisk förståelse och som trivs med att lösa problem. I denna roll får du stötta våra kunder i användningen av Evolution, vårt system för digital dokument- och ärendehantering.
Om ossSokigo är marknadsledande inom verksamhetssystem för kommuner, myndigheter och företag. Vi är en del av Addnode Group, en av Europas ledande koncerner inom digitala lösningar. På Sokigo brinner vi för att skapa smarta IT-lösningar som förenklar vardagen för våra kunder. Vi är ett växande företag med korta beslutsvägar och en kultur där nytänkande och samarbete står i centrum.
Om rollenSom produktspecialist är din huvudsakliga uppgift att förstärka vårt team för Sokigos egenutvecklade lösning för dokument- och ärendehantering. I dagsläget består kundserviceteamet av 17 st medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera högklassig service till våra kunder.
Dina arbetsuppgifter:
Tjänsten innebär ett omväxlande, intressant och utvecklande arbete – där du ständigt plockar upp nya kunskaper längs vägen.
Vem är du?För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du:
Extra meriterande är om du har:
Placeringsorten för denna tjänst avser i första hand vårt kontor i Sundbyberg. Tillträde enligt överenskommelse.
Vi tillämpar provanställning. Arbetsprov kan förekomma.
Som rutin utför vi alltid bakgrundskontroll på tilltänkta kandidater.
Urval sker löpande. För att skapa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess, använder vi oss av personlighets- och kapacitetstester vid vårt urval.
Då rollen innebär ett stort kommunikativt och utbildande ansvar gentemot våra kunder är det ett krav att du uttrycker dig väl på svenska, både muntligt och skriftligt. Vi ser därför att du skickar din ansökan och alla underlag på svenska.
Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag.
För mer information om tjänsten, kontakta gärna:Tony Roms, Kundservicechef, [email protected]