Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Tekniksk kundtjänst och servicekoordinator till Boon Edam
Skicka ansökan 146 dagar kvar
Servicekoordinator Kundtjänstmedarbetare Teknisk kundtjänstmedarbetare
146 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinator till Boon Edam i Solna. Med start snarast enligt överenskommelse. 

Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer – från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service.

I rollen ingår:

• Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service.

• Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker.

• Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service.

• Ta emot och skapa order i affärssystem.

• Fakturering

Vi tror att du har:

• Stark problemlösningsförmåga.

• Ett par års erfarenhet från kundservicearbete och teknisk kunskap

• Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt

• Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse.

Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem

Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter.

Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk.

Vem är du? Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll inom liknande bransch. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP.

Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift.

Du har tidigare arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse.

Ansökan Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected]

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-04-11
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Support Resebokare Resesäljare Resekonsult Travel Agent Bokningsagent Kundrådgivare Client Manager Kundadministratör Reseadministratör Supportmedarbetare Teknisk kundtjänst Kundtjänstansvarig Kundtjänstmedarbetare
Idag
Sommarjobb Säljare Utesäljare Teamledare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
15 apr
Sommarjobb Säljare Utesäljare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Account Manager Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
15 apr
Säljare Kundvärd Receptionist Medlemsrådgivare Receptionspersonal Servicekoordinator Kundtjänstmedarbetare Säljande administratör
11 apr