Är du tekniskt lagd, serviceinriktad och på jakt efter en spännande heltidstjänst? Vi söker nu dig som vill arbeta i en kundnära roll som teknikersupport. Här får du möjligheten att bidra till att Sveriges fibernät fungerar smidigt och effektivt. Skicka in din ansökan idag – vi arbetar med löpande urval!
Om tjänstenI rollen som teknikersupport kommer du att ha en central funktion i att supportera tekniker ute i fält. Du svarar på inkommande samtal och mail, löser tekniska utmaningar och säkerställer kvaliteten i stödsystem. Rollen erbjuder dig både teknisk utveckling och en social arbetsmiljö där din insats gör skillnad.
Du erbjuds
Det är meriterande om du har
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Övrig information
Plats: Karlstad
Startdatum: Så snart som möjligt
Tjänsten är säkerhetsklassad vilket gör att det krävs en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.