Har du erfarenhet av garantiärenden och ett stort intresse för fordon? Är du strukturerad och noggrann, med förmåga att hålla koll på detaljer och driva ärenden framåt? Då kan denna rollen vara perfekt för dig!
Om tjänsten: Som garantihandläggare hos vår kund, inom fordonsbranschen, kommer du att ansvara för att administrera garantiärenden. Du blir en viktig länk mellan verkstäder, återförsäljare och tillverkare och säkerställer att garantianspråk hanteras korrekt och effektivt. Rollen kräver god teknisk förståelse och förmågan att noggrant granska och följa upp tekniska underlag för att säkerställa att de uppfyller garantivillkor.
I denna roll kommer du bland annat att arbeta med följande uppgifter:
Utöver dessa arbetsuppgifter förväntas du aktivt bidra till att skapa smidiga processer för hantering av garantiärenden och vara en viktig del i att upprätthålla hög standard och noggrannhet i det dagliga arbetet.
Kvalifikationer: Vi söker dig med erfarenhet av arbete med garantiärenden inom fordonsbranschen, gärna med tunga fordon. Vi ser även att du har:
Välkommen med din ansökan!
Ansökan och tillträde Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning och erbjuder individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Vid frågor om tjänsten, kontakta Dennis Palenzovski, [email protected].
Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.